donderdag 6 oktober 2011

EEN NIEUW BEGIN

Als muziekblogger  deel ik dus ook meestal enkel muziek en weetjes met m'n medebloggers ,
van tijd tot tijds wat persoonlijke nieuwtjes.Maar voor een nieuw begin maak ik een uitzondering.
Na een onmin op m'n werk bij DL , want ik ben consequent , chef of nie , wit is wit , juist is juist , en neen ik kan niet tegen mauwfrotters , leeglopers , vriendjespolitiek etc , werd ik enige weken de deur gewezen , niettegenstaande de mededeling dat m'n werk altijd in orde was , zag , DE CHEF , een samenwerking met mij niet meer zitten.OK ,no hard feelings.
Als 50 jarige , stond ik nogal weigerachtig tegen al die interimbureaus , jonge meiden die u wel aan werk gaan helpen etc.
Op eigen initiatief , en via VDAB , wa sollicitaties gedaan , en ja vorige week had ik de kans op , je gelooft het weer niet , op 2 nieuwe werkomgevingen , een 3 maandelijks contract bij Stad Roeselare of een lang contract , 2 jaar bij EANDIS.
Deze morgen zo blij als een afgestudeerde 19 jarige , m'n contract gaan tekenen bij Eandis , voor het eerst in m'n loopbaan , een bediendenstatuut met alles derop en deraan, en volgende maand 2 november kom ik jullie misschien wel eens tegen ,als ik jullie meterstand kom opnemen.
life's getting better en I'll keep on rockin'

1 opmerking:

Anoniem zei

Go,go, go redel !!!